-->

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Σας προωθώ γραπτά το ιστορικό του προβλήματος μου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σας προωθώ γραπτά το ιστορικό του προβλήματος μου όπως μου συστήθηκε από το τηλεφωνικό τμήμα εξυπηρέτησης συνδρομητών καρτοκινητής.
Αγόρασα και χρησιμοποιώ για 3 εβδομάδες περίπου το πακέτο internet on the go με κάρτα. Όταν εξάντλησα τα 20 ευρώ που υπάρχουν στο πακέτο έπρεπε να αγοράσω επιπλέον “μονάδες”. Όπως ενημερώθηκα από το βιβλιαράκι οδηγιών που βρίσκεται μέσα στο πακέτο αυτό γίνεται είτε με φυσική κάρτα, πλαστική με κωδικό κάτω από scratch-off επιφάνεια είτε με ηλεκτρονικά voucher. Βρίσκομαι για διακοπές στη Χαλκιδική οπότε επισκέφτηκα το κατάστημα οτε-shop Νικήτης πιστεύοντας ότι ως πιο αρμόδιοι θα με εξυπηρετήσουν πιο έγκυρα. Έκανα λάθος. Όταν ζήτησα είτε κάρτα έιτε e-voucher η Ï! �ωλήτρια και ο πωλητής με ενημέρωσαν ότι κανένα απο τα δύο δεν είναι διαθέσιμα στην αγορά και ποτέ δεν τα έχουν δει αφού η “cosmote τώρα κυκλοφόρησε το internet με κάρτα και ακόμα ψάχνεται” όπως είπαν. Τους εξήγησα τι ακριβώς αναγράφεται στο βιβλίο οδηγιών του πακέτου και απάντησαν ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Τους είπα ότι αν όντως δεν ισχύει τότε η cosmote παραπληροφορεί τους πελάτες της και προχωρήσαμε σε καβγά. Εντέλει μου είπαν ότι μπορούν εκείνοι να μου περάσουν μονάδες όπως περνάνε στα καρτοκινητά αρκεί να τους πω το νούμερο. Όντως τους Î! �δωσα το νούμερο που αναγράφεται σ! το πÎ �κέτο και πλήρωσα 10 ευρώ. Κατά την συναλλαγή μάλιστα ο πωλητής ρώτησε την πωλήτρια συνάδελφο του αν κάνει την διαδικασία όπως στα καρτοκινητά και η πωλήτρια απάντησε θετικά.
Γύρισα σπίτι έτοιμος να αγοράσω το πακέτο 7 ημερών έναντι 10 ευρώ για να ανακαλύψω ότι έχω διαθέσιμο υπόλοιπο 8 ευρώ (μάλιστα μήνυμα στο inbox με ενημέρωνε ότι το νέο διαθέσιμο υπόλοιπο μου είναι 8,9 ευρώ και κάτι ψηλά). Όπως καταλαβαίνεται καταρχήν δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο μου και είχα πληρώσει 10 ευρό αλλά είχα μόνο 8,9. Αμέσως τηλεφώνησα στο τμήμα εξυπηρέτησης. Η υπάλληλος εκεί μου είπε ότι έχει γίνει λάθος και ότι έτσι δεν περνάνε “μονάδες” όταν πρόκειται για internet on the go διότι υπάρχει φόρος τελών επικοινωνίας και γι' αυτό ανÏ! �ί για 10 ευρό είχα 8,9. Παρ' όλα αυτά μου τόνισε έντονα (διότι φώναζε παραπάνω από ότι πρέπει) ότι δεν διορθώνεται το λάθος και πρέπει να πάω να ενημερώσω τον αντιπρόσωπο της cosmote που έκανε την συναλλαγή ότι έκανε λάθος. Της εξήγησα ότι ως πελάτης δεν ευθύνομαι για την ανεπαρκή ενημέρωση που έχει από την εταιρία ο αντιπρόσωπος της και δεν πληρώνομαι ως εκπαιδευτής του προσωπικού της cosmote αλλά μου είπε και πάλι ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Μάλιστα όταν της είπα ότι είδη είχα έρθει σχεδόν σε καβγά με τους πωλητές του καταστήματος και δεν έχω κÎ! �μία διάθεση να επιστρέψω εκεί μου! ξανÎ �είπα ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ζήτησα να γίνει αίτημα παραπόνου και να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και η απάντηση που πήρα ήταν ότι και ο προϊστάμενος τα ίδια θα μου πει. Της ειπα ότι θέλω να τα ξανα-ακούσω αλλά και πάλι δεν έγινε η προώθηση της κλήσης μου. Σήμερα, 3 μέρες μετά ακόμα δεν με έχει καλέσει προϊστάμενος. Πέρα από αυτό, η λύση που μου πρότεινε ήταν να αγοράσω μία κάρτα των 5 ευρώ και να συμπλιρώσω το υπόλοιπο μου ώστε να μπορώ να αγοράσω το πάσο που θέλω. Της απάντησα ότι με αυτό τον τρόπο θα έχω πληρώσει 15 ευρό για ένα πάσο τοÎ! ½ 10 και μου απάντησε ότι “ναι, έτσι είναι, δεν γίνεται αλλιώς”.
Μπόρεσα να μεταφέρω από ένα καρτοκινητό what's up που βρίσκεται στην οικογένεια 5 ευρό στο internet on the go και αγόρασα το πάσο που ήθελα. Όπως καταλαβαίνεται πλήρωσα 15 ευρό αντί για 10 τελικά και έχω υπόλοιπο αυτή τη στιγμή 3,9 ευρό που δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω πουθενά.
Φυσικά το θέμα μου δεν είναι τα 3,9 ευρό που έχω χάσει αλλά η απαράδεκτη εξυπηρέτηση της cosmote. Είμαι συνδρομητής συμβολαίου Vodafone εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είμαι σίγουρος ότι σε αντίστοιχη περίπτωση αφού μου ζητούσε συγνώμη θα διόρθωνε το λάθος της χωρίς καν να το ζητήσω. Δεν είναι να δυνατόν να έχετε προσωπικό με τόσο μεγάλο πρόβλημα ημιμάθειας και με ανεπαρκείς γνώσεις και να μην αναγνωρίζεται το δίκιο του πελάτη.
Το παραπάνω κείμενο θα δημοσιευθεί και στο tromaktikoi.blogspot.com για την ενημέρωση του αγοραστικού κοινού φυσικά χωρίς τους τηλεφωνικούς αριθμούς

Σας ευχαριστώ


Μοιραστείτε

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γιατι η βΟνταφον παει πισω να κοιταζεις και κει καλα τους λογαριας μους γιατι απο κει σου βαζουν κατι υπηρεσιες που ο ιδιος δεν εχεις κανει και σου ερχετε ενας λογαριας μος παραπανω για προσεξετο ετσι την ειχε πατησει η αδερφη μου και οταν κοιταξα τους λογαριας μους τιςηταν παραπανω τα λεφτα !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

οι παροχες υπηρεσιων που τις ειχαν βαλει ειναι αξιας 2500e και βαλανε και στον πατερα μου που ειναι ηλικιας 81 ετων οτι εμπενε ιντερνετ!!!!!!!γιαυτο ουτε η vodafon ειναι αξιοπιστη τηλεφωνια!!!!και τις επιδοτησης τις τρωγανε!!!!

Ανώνυμος είπε...

και η βονταφον και η κοσμοτε α9λιοι ειναι...ειχα κι εγω internet on the go με το προγραμμα που εχει 10GB ιντερνετ και δωρο ενα λαπτοπ με υποσμοχομενη ταχυτητα μεχρι 7.2 ( αν και ειναι μονιμως καπου στο 0.70 η ταχυτητα) και οποτε εχω προβλημα με την συνδεση μου λενε "ετσι ειναι το δικτυο δεν μπορουμε να κανουμε κατι..αν 9ελετε να το διακοψετε πρεπει να πληρωσετε προστιμο για το λαπτοπ ή να το επιστρεψετε πισω" και επιπλεον αν δεν πληρω9ει ο μηνας (44.9 ευρω) το διακοπτουν όποτε 9ελουν χωρις συγκεκριμενη ημερομηνια!!!

Δημοσίευση σχολίου