-->

Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

Η μόδα ΄'μεγαλώνει''


Hot news στον κόσμο της μόδας αφού ενας απο τους πλεον διάσημους σχεδιαστές, ο Marc Jacobs είναι έτοιμος να κάνει το μεγάλο άλμα στα νούμερα, ξεπερνώντας το ως τώρα θεωρούμενο plus size 14UK (EUR42) για το απόλυτα ρεαλιστικό size 18 (EUR46)!!

Η είδηση πως ενας μεγάλος οίκος μόδας πρόκειται να ξεκινήσει μια γραμμή για το plus size ενθουσίασε,καθώς ανταποκρίνεται στην σημερινή πραγματικότητα και σηματοδοτεί μια προσπάθεια της μόδας...


..να ενσωματωθεί σε αυτή την πραγματικότητα χωρίς πλέον να κλείνει τα μάτια. Ερευνα που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε ότι το ένα τέταρτο των γυναικών της χώρας είναι πλέον μέγεθος 18(ΕUR 46) ή παραπάνω.

O σχεδιαστής της αμερικανικής φίρμας αποκάλυψε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για να παράγει μια σειρά ενδυμάτων που θα απευθύνεται σε γυναίκες μεγαλύτερες από ένα μέγεθος 14 (EUR 42).

Είναι πολύ πιθανό να αποδειχτεί μια έξυπνη και σοφή κίνηση καθώς η έρευνα από το Mintel δείχνει ότι η αγορά 'συν - μεγέθους' για τα γυναικεία ρούχα αυξήθηκε κατά 45% τα τελευταία πέντε χρόνια αγγίζοντας το κέρδος των £ 38 δισεκατομυριων , σε σύγκριση με την αύξηση στο σύνολο της υπόλοιπης γυναικείας αγοράς που άγγιξε μόλις 15 % . Μεγαλύτερου μεγέθους ανδρικά ενδύματα έχουν επίσης αυξηθεί σταθερά κατά 6 % σε 1,9 δισεκατομμύρια αγγλικές λίρες απο το 2005 έως το 2010.

Ωστόσο, ενώ η Mintel εκτιμά ότι περίπου 6,2 εκατομμύρια σήμερα εμπίπτουν στην κατηγορία συν - μεγέθους , πολλές από αυτές εξακολουθούν να αγωνίζονται να βρουν ρούχα που τους ταιριάζουν (λυπάμαι που δεν μπαίνω καν στον κόπο να αναφερθώ στην δραματική κατάσταση της ελληνικής αγοράς καθώς εκει το ποσόστο θα ξεπερνά το 70-80% καθώς η αγορά πεισματικά εμμένει στο μη ρεαλιστικό size 36 για όλες).

Το πιο πολυαγορασμένο μέγεθος ειδών ένδυσης
στη Βρετανία σήμερα είναι 12 (EUR 40) , με το 31 % των γυναικών να φορά αυτό το μεγέθος, που ακολουθείται από το μέγεθος 14 (EUR 42). Αλλά με 10,1 εκατομμύρια γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο ( που ισοδυναμεί με σχεδόν το 40 % του γυναικείου πληθυσμού) να φοράει ρούχα μεγέθους 16 (EUR 44) και άνω , αυξάνεται η ζήτηση για είδη ένδυσης περισσότερο αντιπροσωπευτικά του συνολικού πληθυσμού .

Real women campaign

Πάνω από το ήμισυ των γυναικών που έχουν μέγεθος 18(EUR 46) είπε ότι δεν είναι αρκετά (τι να πούνε και οι καημένες οι Ελληνίδες!) τα καταστήματα που προσφέρουν ένα σεβαστό φάσμα επιλογών και μεριμνούν για διαφορετικά μεγέθη και περισσότερο από τέσσερις στους δέκα πιστεύουν ότι τα plus size ρούχα τείνουν να είναι λιγότερο της μόδας από τα μικρότερα μεγέθη (αν και υπάρχουν πολλές high street brands που φτάνουν ως και νούμερο 26 οπως New Look, Debenhams, Evans, και άλλες ενω σχεδόν όλες έχουν τουλάχιστον μέχρι νούμερο 16 ή 18 σε όλες τις σειρές τους).

Η μόδα επιτέλους προσαρμόζεται στις ανάγκες της νέας κοινωνίας και συνειδητοποιεί πως τα μεγαλύτερα νούμερα δεν είναι η μειοψηφία αλλά ενα σημαντικό κομμάτι του άντρικου και γυναικείου πλυθησμού και αξίζει ίσης μεταχείρησης.


Ο Marc Jacobs αποδεικνύεται διορατικός και
πρώτος θέτει τα θεμέλια της αλλαγής. Όσο όμως υπάρχουν σχεδιαστές σαν τον Karl Lagerfeld του οίκου Chanel που βρίσκουν μοντέλα σαν την Heidi Klum υπερβολικά βαριά για την πασαρέλα, η μόδα έχει ακόμα τεράστιο δρόμο να διανύσει και πολλές μάχες να δώσει ώσπου να βρεί ενα πρόσωπο θα ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες..










Η 'βαριά' Heidi Klum

Απο τον λαμπερό κόσμο της μόδας
Miss Dorothy

Μοιραστείτε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου